ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Οι τιμές του ηλεκτρονικού (online) καταστήματος είναι ίδιες με αυτές του φυσικού καταστήματος;

Ναι, αλλά εάν υπάρχουν διαφορές μεταξύ των τιμών του ιστότοπου και των ετικετών τιμών των ενδυμάτων, τότε η σωστή τιμή θα είναι πάντα αυτή που αναγράφεται στην ετικέτα τιμών.

Μπορώ να κάνω παραγγελία μεσώ τηλεφώνου?

Φυσικά. Μπορείτε να μας καλέσετε στο 210-6996505 Δευ.-Παρ. (09:00-17:00) και θα σας βοηθήσουμε να κάνετε την παραγγελία σας.

Υπάρχει δυνατότητα να λαμβάνω στο e-mail μου περιοδικά πληροφορίες για τις τελευταίες αφίξεις και τις προσφορές σας;

Ναι. Με ένα απλό κλικ στο “NEWSLETTER” θα ενημερώνεστε για τα νέα προϊόντα, τις καμπάνιες και τις εκδηλώσεις μας.

Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι έκανα σωστά την αγορά μου;

Αφού υποβάλατε την παραγγελία σας, θα λάβετε ένα επιβεβαιωτικό email. Αν δεν λάβετε το email, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών;

Μπορείτε να μας υποβάλετε τις ερωτήσεις και τα σχόλιά σας μέσω της φόρμας επικοινωνίας που είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα μας, μέσω του τηλεφωνικού αριθμού 210-6996505 ή στέλνοντάς μας ένα email στο sales@fashion116.gr

Μπορώ να ζητήσω να γίνει η αγορά μου αφορολόγητα (Tax-free);

Όχι, δεν είναι δυνατό, γιατί το Tax Free εφαρμόζεται μόνο σε προϊόντα που αγοράζονται στα καταστήματα και μεταφέρονται από τον ίδιο τον αγοραστή.

Είναι ασφαλής η χρήση της πιστωτικής μου κάρτας στην ιστοσελίδα;

Ναι, τα στοιχεία μεταβιβάζονται σε κρυπτογραφημένη μορφή SSL. Για την πληρωμή με Visa & Mastercard γίνονται δεκτές μόνο συναλλαγές SEC (Ασφαλές Ηλεκτρονικό Εμπόριο). Αφού σιγουρευτεί πως η κάρτα ανήκει στο σύστημα CES, το σύστημα θα επικοινωνήσει με την τράπεζα που την έχει εκδώσει, ώστε ο αγοραστής να εγκρίνει την πληρωμή. Όταν η τράπεζα επιβεβαιώσει την αυθεντικότητα, θα γίνει η χρέωση στην κάρτα. Σε αντίθετη περίπτωση, η παραγγελία θα ακυρωθεί.